Освітні завдання
Ознайомлення з соціумом | Розуміти навколишні речі належать до рукотворного світу, знати види матеріалів, порівнювати предмети, розуміти їх будову, добиратиузагальнювальні слова; розуміти, що людина – член суспільства, розуміти соціальні ролі, розвивати морально-етичні уявлення, формувати ціннісне ставлення до Батьківщини |
Ознайомлення з природним довкіллям | Мати уявлення про зв’язки між явищами та об’єктами природи, , знати різноманітні середовища існування рослин і тварин, формувати доцільну поведінку в природі |
Художньо-продуктивна діяльність(музична, образотворча, театральна) | Навчати різним прийомам малювання, ліплення, аплікації. Розвивати інтерес до музики, вчити виразно співати, рухатись відповідно до музики, грати на дитячих музичних інструментах. Залучати дітей до театрального мистецтва, дати знання з театрознавства. Розвивати відчуття краси художнього слова, виразно читати напам’ять вірші |
Логіко-математичний розвиток | Поглиблювати уявлення дітей про елементарну математику: лічбу,множину,величину,форму предметів, орієнтування у просторі та часі.
|
Розвиток мовлення і культурамовленнєвого спілкування | Закріплювати правильну вимову звуків, формувати елементарне усвідомлення звукового складу мови;збагачувати лексику новими словами, виразами; розвивати зв’язне мовлення (діалогічне, монологічне), звукову культуру мовлення, виховувати любов до рідної мови |
Здоров’я та фізичний розвиток | Збереження та зміцнення здоров’я; формування вмінь і навичок з ходьби, бігу, стрибків, метання, лазіння, рівноваги; розвивати фізичні якості; виховувати дисциплінованість, відповідальність. |