Граємось разом з дітьми

Хто у кого?

 

Мета:
– збагачувати словниковий запас малюків назвами домашніх птахів та їхніх дитинчат;
– вправляти в утворенні іменників – назв малят домашніх птахів, у тому числі із зменшувальною – пестливими суфіксами;
– закріпити навички ловлі (кидання) м’яча.

Хід гри

Малюки утворюють коло на килимі. Дорослий, кидаючи м’яча, запитує: «У кішки хто?». Дитина, спіймавши м’яч та повертаючи його дорослому відповідає: « Кошенята». І так далі.

Парканчик для півника

Мета:
– учити малюків ставити мочалки вертикально на довше ребро по колу й замикати простір, розміщуючи їх щільно, впритул;
– розвивати вміння ділитися матеріалом;
– виховувати самостійність.
Матеріал: мочалки, силует дерева, іграшка – півник.

Хід гри

Вихователь пропонує малюкам збудувати парканчик для півника. Показує малюкам, як ставити мочалки вертикально на довше ребро по колу й замикати простір, розміщуючи їх щільно, впритул. Малюки, обіграючи споруди, беруть іграшки самостійно.

Хто як кричить?

Мета:
– вчити розпізнавати на слух голоси свійських птахів і тварин;
– розвивати фонематичний слух, мовлення;
– виховувати любов до тварин.
Матеріал: набір іграшок «Свійські тварини і птахи», будинок.

Хід гри

Перед малюками стоїть будинок, вихователь повідомляє малюкам, що в ньому мешкають свійські тварини і птахи, а хто саме – вони повинні впізнати. Вихователь звуконаслідує свійських тварин і птахів, а малюки їх називають. Якщо малюки дали правильну відповідь, то вихователь виставляє іграшку на стіл.

Відгадай і покажи

Мета:
– продовжувати вчити малюків розрізняти і називати головних героїв казки;
– розвивати зорову пам’ять, уважність, вміння відповідати на запитання за змістом казки, мовлення;
– виховувати цікавість до народної казки.
Матеріал: картинки із зображенням персонажів казки «Курочка Ряба».

Хід гри

– Як називається казка?
– Як звали Курочку?
– У кого жила Курочка?
– Що знесла Курочка Ряба?
– Яке яєчко вона знесла?
– Що робив дід?
– Що робила баба?
– Що трапилось з яйцем?

– Хто розбив яйце?