Працюємо за програмами

Наші заняття

Малювання

Через малювання дитина пізнає навколишній світ і визначає своє місце в ньому. Завдання педагога – допомогти дитині опанувати певні образотворчі техніки, не руйнуючи її індивідуальне бачення, знайти гармонію між фантазією і реальним світом. Подібні заняття приносять позитивний досвід не тільки дітям, але і дорослим. Деякі речі можна побачити по-новому, оригінально. Для дитини важливо розвивати моторику рук, вміння аналізувати, робити вибір, а малювання – простий і приємний спосіб для цього.

Аплікація

Заняття аплікацією у дитячому садку розвивають дрібну моторику, діти вчать та закріплюють кольори, геометричні форми, закони симетрії. Та й, крім того – їм дуже подобається, наклеюючи різні фігури отримувати красиві картинки, якими так пишаються їх батьки.

Ліплення

Процес створення дітьми навіть самих елементарних скульптур завжди має творчий характер. Так, куляста грудочку пластиліну малюк уявляє м’ячиком, яблуком або апельсином, а замкнутий глиняний стовпчик – кермом або бубликом. Також в ході роботи з пластиліном або солоним тістом дитина отримує естетичну насолоду, спостерігаючи їх пластичність, об’ємність форм, що виникають в процесі ліплення.

 

Наші завдання:

Освітні  завдання з образотворчої діяльності за програмою “Дитина”

Перша молодша група “Крихітки” (3-й рік життя)
  • Підтримувати у дітей інтерес до образотворчої діяльності.
  • Розвивати емоційну чутливість, уміння милуватися, захоплюватися красою барв, форм та їх поєднанням.
  • Навчати дітей у різних видах образотворчої діяльності (малювання, ліплення) відображати явища та предмети довкілля.
  • Формувати уявлення про властивості образотворчих за­собів.
  • Знайомити дітей з основними кольорами спектра (черво­ним, синім, жовтим) та можливостями утворення з них інших.
  • Заохочувати до використання у грі як предметів-замінників виробів, виготовлених власними руками.
Друга молодша група “Малята” (4-й рік життя)
  • Продовжувати формувати у дітей зацікавленість обра­зотворчою діяльністю.
  • Викликати емоційний відгук на зміст занять з образотворчого мистецтва.
  • Стимулювати ініціативність дітей під час занять образотворчим мистецтвом.
  • Формувати уміння використовувати різні техніки малю­вання.
  • Розширювати діапазон прийомів ліплення, навчати осно­вам аплікації.
  • Ознайомлювати з кольорами спектра (черво­ним, синім, жовтим) та можливостями утворення з них інших.
  • Заохочувати до використання у грі як предметів-замінників виробів, виготовлених власними руками.
Середня група “Чомусики” (5-й рік життя)
  • Розвивати емоційну та зорову чутливість, здатність захоплюватись та дивуватись, радіти розмаїттю барв та образів навколишньої дійсності.
  • Формувати у дітей позитивне ставлення до образотвор­чої діяльності, почуття впевненості у своїх можливостях.
  • Створювати позитивну емоційну атмосферу на заняттях.
  • Продовжувати формувати навички використання різних способів зображення (малювання, ліплення, аплікація).
  • Навчати дітей різним прийомам ліплення, аплікації.
  • Формувати навички роботи з ножицями, навчати прави­лам безпеки діяльності.
  • Вчити засобами мовлення передавати власні враження від занять образотворчою діяльністю, дитячих робіт на основі прикладу дорослого.
Старша група “Фантазери-мрійники” (6-й рік життя)
  • Створювати емоційно позитивну творчу атмосферу на заняттях з образотворчого мистецтва.
  • Формувати у дітей знання про твори живопису.
  • Стимулювати самостійну художню діяльність дітей.
  • Формувати уміння естетично оцінювати власну образотворчу діяльність.
  • Формувати естетичне ставлення до творів образотворчого мистецтва.
“Дослідники” (7-й рік життя)
  • Формувати емоційне ставлення до довкілля, викликати у дитини позитивні емоції, радісне здивування, бажання створювати нові образи на заняттях з образотворчої май­стерності.
  • Виховувати уміння самовиражатися, стверджувати осо-бистісну позицію в художній діяльності, стимулювати са­мостійну художню діяльність дітей.
  • Формувати у дітей знання про види образотворчого мис­тецтва (живопис, графіку, скульптуру, архітектуру, деко­ративно-ужиткове мистецтво).
  • Розвивати уміння та творчі здібності дитини в образо­творчій діяльності.
  • Формувати у дітей уміння естетично оцінювати власну образотворчу діяльність та роботи інших дітей.