Необхідну корекцію порушень мовлення, формування правильної вимови звуків та слів здійснюють учителі -логопеди:

Солодовник Марина Костянтинівна– педагогічний стаж 23 роки, повна вища педагогічна освіта, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії». Марина Костянтинівна – професійно-компетентний, ініціативний, творчий педагог, забезпечує умови для засвоєння дітьми корекційних програм з урахуванням мовленнєвих, вікових, індивідуальних особливостей. Корекційно-розвивальний процес із дітьми здійснює ураховуючи досягнення сучасної педагогічної науки, передового педагогічного досвіду. Працює над методичною проблемою «Використання елементів арт-терапії в корекційній роботі з дітьми». Складає ігри-казки для розвитку фонематичного слуху. Використовуючи нетрадиційні техніки малювання, педагог розробила «творчі сторінки» для розвитку дрібної моторики. Свою роботу спрямовує на організацію самостійної мовленнєвої діяльності дошкільників у предметно-розвивальному середовищі, яке насичене багатофункціональними посібниками, комплексними іграми. Марина Костянтинівна є членом творчої групи закладу. За участь у конкурсі «Кращий логопедичний посібник» нагороджена Грамотою управління освіти і науки Сумської міської ради.

Безверха Ірина Григорівна– педагогічний стаж роботи – 15 років, повна вища педагогічна освіта, кваліфікаційна категорія  «спеціаліст другої категорії». Працює над проблемою «Розвиток дрібної моторики рук старших дошкільників з вадами мовлення»,  у якій розкриває роль дрібної моторики у мовленнєвому розвитку дітей. Використовує цікаві вправи пальчикової гімнастики, «Віршики-забавлянки» з мовленнєвим супроводом, творчо підходить до проведення занять. Особливу увагу приділяє здійсненню корекційного впливу під час проведення ігрової діяльності з дітьми-логопатами. Учитель-логопед виявляє, обстежує вихованців, які потребують корекції мовлення, надає їм логопедичну допомогу, що сприяє зростанню їх мовленнєвої компетентності. Брала участь у конкурсі «Кращий логопедичний посібник», у міській виставці «Інноваційні технології в логопедичній роботі». Ірина Григорівна постійно підвищує свій професійний рівень, відвідує міські методичні об’єднання, семінари.


Чому важливо розвивати фонематичні процеси у дітей