Старша група “Ромашка”

Шановні батьки! Після перегляду відеозаняття 21.03.2023 до вашої уваги рекомендуємо додаткові завдання:
Тема: “Історія виникнення грошей”(розвиток мовлення+ пізнавальний розвиток)
Віртуальна екскурсія “Історія виникнення грошей”


17.03.2023 Тема “Рання весна” (розвиток мовлення+ художньо продуктивна діяльність) Ознайомлення з творчістю живописця А. Куїнджі
Бесіда за картиною “Рання весна” А. Куїнджі
Сюжетне малювання фарбою “Рання весна”

Тема”Завдання Королеви математики”




Тема: “Весняний вітер”. Переказ оповідання “Весняний вітер”
Склад числа 8 Приклади на + – в межах 10


06.03. 2023 Тема: “Прокидаються звірята, треба весну зустрічати”(розвиток мовлення+ ознайомлення з природою+ пізнавальний розвиток”


28.08.2023 Тема: “Зимові види спорту”(розвиток мовлення+ознайомлення з природою+ логіко-математичний розвиток)





Понеділок, 21.02.2023. Заняття “Цікава ігротека”. Розвиток мовлення, грамота, ознайомлення з природою.



Четвер, 16.02.2023
















П’ятниця, 20.01.2023. Тема :”Моя країна- Україна”



П’ятниця, 23.12.2022. Тема :”Завдання зимоньки- зими”. Розвиток мовлення + сенсорно- пізнавальний розвиток


Четвер, 15.12.2022 Тема: “Звуки зими”







Четвер, 08.12.2022. Заняття з розвитку мовлення “Чарівниця -зима”
Дидактична гра “Зима яка?” Завдання: підібрати прикметники -ознаки зими.





Четвер, 01.12.2022







Вівторок, 22.11.2022 Заняття з логіко- математичного розвитку “Математична ігротека”







Понеділок, 31.10.2022 Тема: “Досліди зі словами”
Вивчіть вірш І. Блажкевича “Кленові листки”(за допомогою мнетаблиці)

Дидактична гра “Знайди перший звук у словах”.
Завдання: розгляньте ілюстрації, назвіть, що зображено та вкажіть перший звук у словах

Розглянути картину Р. Гріна “Сова”
Дайте відповіді на запитання:



Понеділок,24.10.2022Тема:Порядок:Правила культурного спілкування. (мовленнєвий розвиток+ ознайомлення з природою+ худ)

Що тут відбувається?
Що можна сказати про дівчинку?
Як поводиться дівчинка з каченятами?
Дидактична гра “Скажи ввічливе слово”
Словник: будь ласка, вибач, дякую, до побачення.


Четвер, 13.10.2022. Комунікативна діяльність: мовленнєва діяльність, художня література Тема: “Я в порядку “









Середа, 05.10.2022. Тема :”Золота осінь”
Дидактична гра “Виклади зображення”
Завдання : вчити орієнтуватися на аркуші паперу: зліва внизу, зліва вгорі, праворуч вгорі, праворуч внизу.

Повторити назви осінніх місяців


04.09 Тема “Слова шикуйтесь”( мовленнєва діяльність)
Дидактична гра “Осінь яка? ” Завдання: удосконалити вміння добирати прикметники до поданого іменника. (Осінь – чарівна, тепла, золота, багата, красива……)
Складання речень за схемою

Осінь. __. Золота осінь. __ . Настала золота осінь. ___.
Відгадати загадки про осінь. Відгадки намалювати.
Хто найдовші нитки має, небо й землю вмить єднає.
В теплий дощик народився, парасолькою накрився.
З гілки на гілку стрибає, шишки й горішки збирає

Відгадки:

Понеділок, 03.10.2022. Мовленнєва діяльність, художньо- естетична діяльнісь.
Тема: Граємо в театр. Ляльковий театр – “Колосок”. Ліплення – Хлібні вироби .
Завдання:-перекажіть казку за серією ілюстрацій;-опишіть головних героїв казки;-намалюйте героя казки, який вам сподобався.


Четвер, 29.09.2022.
Четвер, 29.09.2022.





Вівторок, 27.09.20222. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення + мовленнєва діяльність. Тема: «Що таке ряд?»
Дидактична гра “Побудуй числовий ряд”

Дидактична гра “Назви числа сусіди”

Дидактична гра “Назви пори року, побудуй логічний ряд пір року від осені”


Вівторок. 20.09.2022. Музичне заняття.Тема:”Матуся Україна”Мета: слухання та розучування пісні, виконувати елементарні танцювальні рухи. Вчити дітей слухати музику та емоційно відгукуватися на неї

Четвер, 15.09.2022. Англійська мова. Тема: “Домашні тварини”
Повторіть назви тварин англійською мовою







Назвіть тварин англійською мовою, які заховались



П’ятниця, 09.09.2022 Тема: “Як розповісти світу про нас”
Складіть розповідь разом з батьками про себе(опорна схема “Людина”)


План роботи: розгляньте ілюстрації. Що відбувається? Хто головні персонажі? Що трапилося з горобчиками? Придумайте свою назву.
Четвер, 08.09.2022 Тема: “Все і всі, що нас оточує”

Завдання: побудуйте логічний ряд з лего цеглинок, орієнтуючись на напрямок та чергування кольорів.

Завдання: визнач геометричну фігуру та знайди предмет, схожий на неї.

В кожному логічному ряді діяти за зразком.