Молодша група “Барвінок”

Підсумок тижня з 04.03-08.03
Шановні батьки! Упродовж тижня ми вивчали тему:”Спочатку-потім;перший-останній”.

Вчили дітей привертати увагу до позначення слів раніше-тепер,спочатку-потім,перший-останній послідовності подій.
Грали в дидактичні ігри:”Перший-останній”,”Що змінилося”,”Гра з прищіпками”.
Рухливі вправи:”Жираф”,”Що за чим”.
Вірші-покази:”Дім для лялі”.
Працювали в альбомі з художньо-творчої діяльності.
Аплікували:”Герої казки”.
Малювали:”Смачний шашличок”.
Розгляньте ілюстрацію та дайте відповіді на запитання

– Хто захворів у казці?
– Покажіть першого,хто прийшов на допомогу?
– Хто потім поспішав до крокодильчика?
– Покажіть ведмедика,який рятував друга останнім?
Вивчили віршик Г.Чубач “Зайчик”
Зіна в зарослі пішла,
Зіна зайчика знайшла,
Заховала у корзинку,
Зверху кинула хустинку.
Зайчик хитрий був, як лис:
З-під хустинки втік у ліс.

Підсумок тижня з 26.02-01.03
Шановні батьки! Упродовж тижня ми вивчали тему:”Казка-гра”.

Протягом тижня виховували у дітей відчуття радості, захоплення, задоволення від творчої взаємодії з дорослими під час створення казкових подій та театралізацій.
Грали в дидактичні ігри:”Магазин іграшок”;
Рухливі вправи:”Козлик”, “Хто за ким”;
Працювали в альбомі з художньо-творчої діяльності.
Аплікували:”Мишок”.
Малювали:”Мишки з хвостиком”.
Розгляньте ілюстрацію та дайте відповіді на запитання.

– Покажіть хатку, її віконця і двері.Що видно в середині хатки?
– Відшукайте біля хатки мишок- маму і мишенятко?
– Покажіть поле навколо хатки?

Повторіть разом з дітьми закличку
“Вийди,вийди сонечко!”
Вийди,вийди сонечко-
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко.
На весняні квіточки,
На маленькі діточки,
Тут вони граються,
Тебе дожидаються…

Підсумок тижня
З 12.02-16.02
Шановні батьки! Упродовж тижня ми вивчали тему:”Всередині-ззовні”.
Вчили дітей орієнтуватися у просторі,називали місця розташування предметів чи об’єктів:всередині-ззовні,вправляли дітей у виконанні навчально-ігрових завдань із розташування предметів у просторі.
Грали в дидактичні ігри:”Консерв уємо овочі та фрукти”.
Рухливі вправи:”Черепаха-аха-аха”,”Ягідки-в компот”,”Коза та вовк”.
Вірші-покази:”Миша”.
Працювали в альбомі з художньо-творчої діяльності.
Аплікували:”Морквинки та цибулинки на городі”.
Малювали:”Капуста”.
Розгляньте ілюстрацію та дайте відповіді на запитання

-Покажіть маму-зайчиху,зайчика на портреті?
-Відшукайте за віконцем город і зелені овочі?


Повторіть разом з дітками вірш
“Я майструю годівничку”(Марія Чумарна).
Я майструю годівничку,
Пташенят до неї кличу:
– Прилітайте , пташенята,
Їжте хлібець і зернята,
Під віконцем посідайте
І весело заспівайте!

Підсумок тижня З 05.02-09.02

Шановні батьки! Упродовж тижня ми вивчали тему:”Ліворуч-праворуч”.

Вчили дітей орієнтуватись у просторі від себе,розрізняти напрямки праворуч-ліворуч,допомагали в усвідомленні,що лівий бік завжди протилежний правому. Грали в дидактичні ігри:”Праворуч від мене мій друг”,”І я також”. Рухливі вправи:”Руку ліву уперед,потім знов її назад”,”Піжмурки з сопідкою”,”Повертушка-потоптушка”. Вірші-покази:”Мурка і мишка”,”Заячі рукавиці.” Працювали в альбомі з художньо-творчої діяльності: Ліпили:”Рибки.” Малювали:”Лабіринт”.

Розгляньне ілюстрацію та дайте відповіді на запитання. -Яка рибка роздивляється навколо себе? -Яка рибка спить? -Покажіть рукою в яку сторону пливе одна велика рибка,а в яку-друга? -Відшукайте морських коників? -Покажіть пальчиком усіх маленьких рибок? Повторіть разом з дітками вірш “Заячі рукавиці”(Петро Король) Є у заячій світлиці Теплі,гарні рукавиці. Коли мерзнуть пальці, Йдуть у ліс до зайця Не забудьте моркву взяти- Зайченят почастувати.

Підсумок тижня з 29.01-02.02
Шановні батьки! Упродовж тижня ми вивчали тему:”Близько-далеко”.
Вчили дітей орієнтуватись у просторі,називати відстань від себе:вправляли у розумінні відстані у кроках та словах “тут-там”,”близько-мало” кроків,рухів.
Грали в дидактичні ігри:
“Зустрілися-розійшлися”,Хто більше називає,той перемагає”,”Близько-далеко”.
Рухливі вправи:”Вітерець-молодець”.
Вірші-покази:”Горох”,”Схованки”.
Працювали в альбомі з художньо-творчої діяльності:
робили аплікацію “Снігова гірка”.
Малювали “Сніговий кущик”.

Розгляньте ілюстрацію та дайте відповіді на запитання:
-Покажіть сірого вовка,руду лисичку?
-Покажіть зайчика і його санчата?
-Що вдягнув зайчик?
-Покажіть пальчиком,як зайчик спускається з гірки?

Повторіть разом з дітками вірш
 “Зайчики”.(Петро Король).
Два зайчики зустрілися
В зимовому саду,
Два зайчики дивилися
На грушку молоду.
Два зайчики всміхалися
В зимовому саду,
А грушка їх боялася:
“Гризнуть- і пропаду”.

Д/Г”Покажіть тваринок які знаходяться внизу,а які знаходяться вгорі?”

Підсумок тижня З 15.01-19.01
Шановні батьки впродовж тижня ми вивчали тему:”Казка-гра”.
Вчила дітей створювати обоази різних персонажів казок та відповідних ігрових атрибутів з врахуванням протилежних ознак величини та розміру,використлвувала відповідних характеристик великих та маленьких персонажів казок засобами рухів і дій.

Грали в дидактичні ігри,виконували рухливі вправи.
Ігри:”Тато і малюк”,”Ведмедик”,”Смачні гостинці”.
Рухливі вправи:”Листячко дубове”,”Зимрвий вітерець”.
Вірші-покази:”Варенички”.
Пальчикова гра:”Човник”,”Вітерець”.

Працювали в альбомі з художньо-творчої діяльності:
Художнє вправляння:”Голочки їжачка”.
Зображувальна діяльність:”Кошлатий ведмедик”.
Розгляд картини:”Ідилія”.

-Який ведмідь? -Який хлопчик?

-Погладьте кошлатого ведмедя?
-Покажіть руками,який великий ведмідь,і долоньками-який маленький хлопчик?
Вивчили вірш
І.Токманової”Ведмедик спить”.
Глянь,на гірці-сніг,сніг;
Під горою-сніг,сніг;
На ялинці-сніг,сніг;
Та під нею-сніг,сніг…
А під снігом спить ведмідь:
-Тишком-нишком з гірки їдь,
Не збуди його,хай спить.

Пограйте з дітками в дидактичну гру:”Покажіть однакові сніжинки”.

Шановні батьки. Протягом вересня працювали за такими темами:

– Жовтий колір
– Зелений навкруги
-Червоний,яскравий
– Синя блакить
Вивчили віршик-привітання
Як раненько я встаю,
То багато справ роблю:
Личенько своє умию,
Вушка,носик,очка,шию!
Одягнуся,причещуся
І усім я посміхнуся!

Грали в дидактичну гру:
“Знайди колір світлофора”
(червоний)