Старша група “Волошка”

Вранці діти в групу йдуть,
Що Волошкою зовуть.
Група наша – дім барвистий,
Волошковий, шовковистий.
Група наша – дім прекрасний,
Многоликий, світлий, ясний –
Це країна мрій чудова,
Знань нових міцна основа.
Тут живуть добро і сила
Наша дітвора щаслива.
Шановні батьки! Після перегляду відеозаняття 17.03.2023 до вашої уваги рекомендуємо додаткові завдання:
17.03.23 Пізнавально- дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення Тема : Думаю- знаю
Склад числа10 Завдання : назвати та викласти склад числа 10 з двох менших чисел

Завдання : з геометричних фігур викласти квадрат( з 4 малих трикутників, з 4 чотирикутників)

Завдання : розв’язати приклади



07.03.23 Розвиток мовлення і культура спілкування, навчання елементів грамоти.
Тема : “Думаю – знаю”.
Завдання : визначте спільний звук у словах , поділіть слова на склади.

Завдання : складіть речення за схемою, визначте кількість слів у реченні.


28.02.23 р Розвиток мовлення і культура спілкування, художньо – продуктивна діяльність .
Тема: Творимо красу – збільшуємо добро на землі.
Розгляд картини І. Івасюка Мімоза і крокуси. Завдання : -Що відбувається на картині? -Що дозволяє тобі так думати? -Де стоять квіти ? Які квіти стоять у вазах? -Які кольори використав художник?

Малювання .Тема: Ваза з квітами (квіти мімози). Матеріал – пастель.



Понеділок, 21.02.2023Розвиток мовлення та культура спілкування Тема : Парк професій: спілкування з майстрами
Коректурна таблиця – Професії . Завдання: скласти описову загадку про професію. Які професіі вимагають особливої сили і сміливості?Чи є на таблиці зображені професії батьків

Вірш Т. Коломієць – Гончарний круг.

Завдання : виконати звуковий аналіз слів










П’ятниця, 20.01.2023 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування, пізнавально – дослідницька діяльність. Тема: “Україна : моє- твоє- наше” .
Завдання :повторити вірш П. Воронько Облітав журавель

Завдання: назвати склад числа 4 з двох менших чисел

Завдання: – назвіть державні символи Украйни -пригадайте народні символи.

23.12.22р Пізнаіально -дослідницька діяльність, мовленнєва діяльність. Тема: “Зима чарівниця”
Завдання : повторити вірш Л. Яковенко “Снігова баба”

Вправа “Склади слова”. Завдання : скільки гудзиків у сніговичка,стільки і складів

Гра “Розшифруй слова”

Дидактична гра “Склади приклади на додавання”

Четвер, 15.12.2022. Пізнавально – дослідницька діяльність, мовленнєва діяльність, художньо- продуктивна діяльність Тема:Світ великий. Екзотичні тварини. Аплікація – Веселий пінгвін.
Опорна схема Тварини .Завдання : склади описову розповідь про свою улюблену екзотичну тварин

Коректурна таблиця. Завдання: відгадай за описом . Хто поряд з кенгуру?Яка тварина ліворуч від крокодила ?Хто праворуч від слона?

Аплікація – Веселий пінгвін (зразок)




Четвер, 08.12.2022
Завдання: повторюємо вірш Хто летить до годівниці

Завдання : знайди та опиши зимуючих птахів

Завдання: Гра – Запиши слова з поданих кубиків




Четвер, 01.12. 2022
Конструювання. Завдання: склади з трикутників квадрат та прямокутник


Розв’язання прикладів в межах 10. Зменшення числа на одну одиницю

Завдання: склади приклади за ілюстрацією





Вівторок, 22.11.2022 Пізнавально – дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення. Тема: “Подорожуємо разом з веселими звірятами”.


Понеділок, 31.10.2022 Мовленнєва діяльність, художньо-естетична діяльність. Тема: Досліди зі словами. Розглядання картини Р.Грін Сова

Запис слів на кубиках: ПТАХИ, СОВА



Д/г Який птах зайвий?



27.10.22 Комунікативна діяльність: мовленнєва діяльність,навчання елементів грамоти .Тема: Жести і слова. Буква і звук С
Вправа – Визнач спільний звук у словах

Вірш М .Дзюба

Оздоблення букви С геометричними фігурами

24.10.2022 Комунікативна діяльність: мовленнєва діяльність ,художньо- естетична діяльність .
Тема: Що таке етикет?
Перегляд книги Я Таньчук Добрі манери для дітей .Обговорення ситауцій

Аплікація Каченя

Читання та обговорення казки М.Пляцковського Гей ,ти ?

Четвер, 20.10.2022. Пізнавальна діяльність: мовленнєва діяльність, художньо -естетична діяльність. Тема: Подорожуємо лісом. Гриби. Складання описової розповіді за схемою . Дид. гра Підпиши ілюстрацію

Завдання: складаємо описову розповідь за опорною схемою Гриби
Вправа Підпиши ілюстрацію

Завдання : виділити перший звук у слові , поділити слово на склади.
Середа,19.10.2022. Мовленнє діяльність: навчання елементів грамоти Тема: Осінь. Звук та буква Л Д/гра Визнач спільний звук у словах .Вправа Склади речення .Вірш про букву Л



Вівторок, 18.10.2022. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення. Тема:Подорож до краіни математики Число і цифра 10 Вправа Назви геометричну фігуру. Д/гра Числа сусіди

Вправа Визнач геометричну фігуру / наприклад :верхній правий кут, нижній лівий кут/

Дидактична гра Числа сусіди


Четвер, 13.10.2022 Комунікативна діяльність: мовленнєва діяльність, художня література. Тема: “Шкільні правила” Коректурна таблиця .Йдемо до школи .Правила для школярів. Вірш Н.Кир’ян Миколка-першокласник


Середа, 12.10. 2022. Комунікативна діяльність: мовленнєва діяльність Тема: “Правила для здоров’я” Вірш Л. Лисенко “Будь здоровий”
Мнемотаблиця до вірша Л. Лисенко “Будь здоровий”. Завдання: розповідати вірш за мнемотаблицею .






Середа, 05.10.2022. Мовленнєва діяльність, навчання елементів грамоти.
Тема: звук /и/ , буква И Д/гра Яке слово зайве?
Загадка: Грамоти не знають , а книжки читають ./ окуляри/.
Вірш: Ухи, ухи!- сміявся сич. Розбудив сич тиху ніч. – Тихше,сичу, не кричи! Тихо сплять усі сичи. В. Дзюба
Дидактична гра “Яке слово зайве?”. Завдання: визначити слово, в якому немає букви И


Конструювання букви И.

Вівторок, 04.10.2022. Пізнавально – дослідницька діяльність, мовленнєва діяльність, художньо – естетична діяльність. Тема: Слова шикуйтеся!Д/г Склади речення. Розгляд ілюстрації Золота осінь. Гра Лабіринт

Завдання: Що зображено на картині?Де відбувається подія?Що принесла осінь?Кого ви ще бачите ще на картині?Яка осінь?
Гра Лабіринт. Завдання: Що з’ість білочка?Чим ми нагодуємо зайчика?

Гра Склади речення . Методика М. Зайцева

Понеділок, 03.10.2022. Мовленнєва діяльність, художньо- естетична діяльнісь.
Тема: Граємо в театр. Ляльковий театр – “Колосок”. Ліплення – Хлібні вироби .
Завдання:-перекажіть казку за серією ілюстрацій;-опишіть головних героїв казки;-намалюйте героя казки, який вам сподобався.


Четвер, 29.09.2022. Пізнавально-дослідницька діяльність:художньо-естетична діяльність + мовленнєва діяльність.
Тема: «Прибираємо чисто»(вправа«Склади речення», д/г «Чисто-пусто. Що спочатку», малювання «Повітряні кульки»)
Завдання: розглянь картинки із подіями. Що було спочатку? Що було потім? Чим все закінчилося? Чи всі дії правильні?

Малювання “Повітряні кульки” ( способом змішування фарби – для отримання нового відтінку)

Середа, 28.09.2022 Мовленнєва діяльність: навчання елементів грамоти. Тема: «Шикуємося друзі. Звук В, буква В».
Д/г «Назви слова з літерою В», Д/г «Що зайве». Вірш «Весела абетка». Гра «Придумай слово на заданий склад»
Вправа “Підпиши ілюстрацію та прочитай”

Дидактична гра “Визнач перший звук в словах”

Вівторок, 27.09.20222. Пізнавально-дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення + мовленнєва діяльність. Тема: «Що таке ряд?»
Вправа “Побудуй числовий ряд”

Дидактична гра “Пори року”

Дидактична гра “Склади слово з поданих літер”. Вправа “Придумай речення”.


20.09.2022. Вівторок. Пізнавально- дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення + у світі природи + конструювання .Тема : Без порядку немає гри .

Число і цифра 7. Завдання: Полічіть та позначте кількість предметів.Вірш: Цифра сім ,як кочерга .В неї лиш одна нога.

Визначте предмети за висотою. Яка за висотою перша пірамідка?Назвіть піраміди за висотою?
19.09.2022 Понеділок. Мовленнєва діяльність,пізнавально-дослідницька діяльність,художньо-есктична діяльність.Тема: Як досягти порядку .

Завдання:Що тут відбувається?Де це відбувається ?Що роблять ці тварини ?
Малювання: Осінні дари .

Четвер, 15.07.2022. Англійська мова. Тема: “Домашні тварини”
Повторіть назви тварин англійською мовою







Назвіть тварин англійською мовою, які заховались

Середа, 14.09.2022
Гра “Визнач спільну літеру у назвах предметів”

Практична робота. Конструювання букви А з різного матеріалу.


Вівторок, 13.09.2022 Тема: “Правила для всіх і кожного”
Вправа “Довгий – короткий”. Визначте, який предмет довгий? Який предмет короткий?

Гра “Класифікація”. Визначте три групи предметів: овочі, фрукти, квіти. Завдання: об’єднайте предметні ілюстрації в групу за спільними ознаками.

Понеділок, 12.09.2022 Тема: “Що таке порядок?”
Гра “Веселий потяг”. Завдання: кількісна, порядкова лічба. В якому вагончику їде собака? Котра по порядку корівка?

Пальчикова вправа “Олівець”

П’ятниця, 09.09.2022 Тема: “Як розповісти світу про нас”
Складіть розповідь разом з батьками про себе(опорна схема “Людина”)


План роботи: розгляньте ілюстрації. Що відбувається? Хто головні персонажі? Що трапилося з ведмедиками? Придумайте свою назву.
Четвер, 08.09.2022 Тема: “Все і всі, що нас оточує”
Математична вправа “Збери яблука та гриби в кошик”
Завдання: покладіть до першого кошика стільки яблучок, скільки показує цифра. Визначте кількість грибів у другий кошик.


В кожному логічному ряді діяти за зразком.