Старша група “Волошка”
Вранці діти в групу йдуть,
Що Волошкою зовуть.
Група наша – дім барвистий,
Волошковий, шовковистий.
Група наша – дім прекрасний,
Многоликий, світлий, ясний –
Це країна мрій чудова,
Знань нових міцна основа.
Тут живуть добро і сила
Наша дітвора щаслива.
Тема тижня : ” Рух на дорозі ” 22.04 – 26.02 2024 року
Тема тижня : ” Сходинки : мої досягнення “08.04. – 12.04.2024 року
Шановні батьки, зверніть увагу на завдання. Завдання: розглянути малюнок. Яких птахів зображено на малюнку? Розкажіть, як гніздяться лелеки?
Розкажіть, як гніздяться шпаки? Розкажіть, як гніздяться ластівки?
Повторити вірш Т.Г.Шевченко “Встала весна “
Завдання: скопіюйте малюнок.Оцініть свою роботу
Сюжетно-рольова гра “Ательє”
Тема тижня : Сходинки: мої досягнення: 01.04 – 05.04.2024року
Завдання : розставити цифри в порожніх класиках.
Завдання: повторити вірш В.Гринько Чарівні слова.
Завдання: скласти задачу на додавання за сюжетною ілюстрацією, записати приклад до задачі.
Завдання: скласти задачу на дію віднімання, записати приклад до задачі.
Завдання: повторити вірш про букву Я ;назвати слова в яких є буква Я
Творча робота : Гірський пейзаж (аплікація з ниток) .
Завдання: скласти речення за схемою:
Завдання : назвати весняні квіти? Де росте підсніжник? В якому місяці квітнуть проліски?
Завдання : яка конвалія? Що це? Порівняти яка волошка, який мак?
Завдання : повторити віршик А.М’ястківського Котики – воркотики .
Тема тижня : Грайся і навчайся ( 04.03 -08.03 )
Завдання : допоможіть Олексійку порівняти множини, поставте знаки.
Завдання : склад числа з двох менших.Назвати пари чисел з яких утворюється число 8
Завдання : скласти задачу за ілюстрацією .
Завдання : повторити вірш про букву Ш
Завдання: повторити вірш “Садок вишневий коло хати” Т.Шевченко
Тема тижня : Творимо красу – збільшуємо добро на землі з 19.02 – 23.02.24 року.
Тема тижня : Творимо красу – примножуємо красу на землі .12.02 – 16.02.24 року
Завдання: складаємо розповідь за ілючтрацією.
Завдання : скласти і записати приклади
Завдання: виконати графічний диктант , починаємо працювати від лівої крапки зверху.
Завдання: повторити вірш
Завдання: поділити слова на склади
ТЕМА: ПАРК ПРОФЕСІЙ, СПІЛКУВАННЯ З МАЙСТРАМИ .05.02 24- 09.02 24 року.
З 15.01 24 – 26.01.24 року Тема: Все повертається тобі .
Повторити вірш Л.Яковенко Снігова баба.
СКЛАД ЧИСЛА 7 З ДВОХ МЕНШИХ ЧИСЕЛ.Завдання : назвати склад числа 7.Скласти приклади на додавання, що дорівнюють семи.
Мовленнєва діяльність. Завдання: повторити вірш про букву З.Назвати слова в яких є буква З.
Завдання : прочитати слова та зробити звуковий аналіз слів.
ПРОГУЛЯНКА НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ
Грудень.Тема : Моя Україна – моя Батьківщина
“В очікуванні Різдва”
З 04.12 – 14.12.23 РОКУ ТЕМА: СВІТ ВЕЛИКИЙ І МАЛИЙ.
Завдання: повторити вірш до свята.
ЗАВДАННЯ: скласти розповідь за опорною схемою про зиму.
В листопаді ми працювали над темами: Коло друзів з 06.11 – 17.11.23 року , Хочу та можу з 20.11 -30.11.23р
Завдання: повторіть вірш Г.Бойко Листопад
Завдання: визначте з якого дерева листочок .Назвіть дерева та кущі?
Завдання: опрацюйте склад числа 4 з двох менших чисел.Самостійно складіть та запишіть приклади на додавання, що дорівнюють 4.
Завдання: пригадайте правила поведінки в школі
Завдання: повторити вірш А. Костецького – Як зробити день веселим .
Завдання: визначити слова у вірші з буквою К та назвати їх .Прочитати слово ,поділити на склади.Самостійно придумати слова на склад : КО, КА ,КЕ ,КИ .
Вивчили пісню привітання:
Фізкультхвиликна англійською мовою
Тема: Знайомство з 04.09-08.09
Тема :Порядок : діє закон послідовності 25.09- 29.09.2309:09
Запитання: Про, яку пору року розповідається в вірші?Якого кольору листя восени?Що відбувається з листям?
ЗАВДАННЯ: назви цифри .Яка цифра перша? Яка цифра остання? Які цифри поряд з цифрою чотири?
Завдання : Визнач , для якої пори року належить спортивний інвентар .Розкажи , на чому ти вже вмієш кататися?
Завдання : Назвати шкільні речі? Чи все Миколка поклав до сумки? Що зайвого взяв хлопчик ?
Аплікація : Ковдра для ляльки (відривна аплікація)
Вчимося писати різні лінії. Спробуй виконати таке саме завдання, як Оленка.
ТЕМА: Порядок : все і всі на своїх місцях
Розгляд картини Є.Гапчинської “Пустуни”
Запитання : Що тут відбувається? Щоб ти порадив таким дітям- пустинам? Що ще тут відбувається?