Зміст діяльності за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років “Дитина”

Друга молодша група “Малята” (4-й рік життя)

Зміст педагогічної роботи
  • Формувати у дітей уміння користуватися папером, клей­стером.
  • Формувати уявлення про властивості предметів, які викори­стовуються на заняттях з аплікації.
  • Вчити виготовляти кульки з м’якого паперу (серветок) та наклеювати їх на шаблон.
  • Вчити дітей орієнтуватися на папері, розрізняти кольори та розпіз­навати геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник), використову­вати їх для створення нескладних предметних та сюжетних компози­цій.
  • Вчити викладати готові форми на папері, намащувати заготовки клеєм.
  • Формувати естетичне сприйняття дійсності, бажання створювати красу своїми руками, прикрашати побут створеними речами, дарувати їх.
  • Розвивати творчі здібності.

 

Орієнтовна тематика завдань
  • «Осінній букет»,
  • «Чашка»,
  • «Смішарики»,
  • «Візерунки на вікні»,
  • «Снігова баба»,
  • «Прикраси на ялинку»,
  • «Гілочка мімози»,
  • «Котики вербові»,
  • «Бузок»,
  • «Свинка Пепа»,
  • «Метелики»,
  • «Курчатко».

 

Середня група “Чомусики” (5-й рік життя)

Зміст педагогічної роботи
  • Вчити дітей користуватися ножицями, вирізати по прямій, косій та округлій формах.
  • Вчити дітей охайно користуватися клеєм, пензликами для наклеювання, підставками для пензликів, серветками для промокання.
  • Використовувати для аплікації готові форми з різних матеріалів (засушені рослини, пір’я, клаптики тканин, хутро, пластику тощо).
  • Частково навчати елементам техніки колажу (бажа­не використовувати на заняттях продукти харчування, а саме: круп макаронні вироби тощо).

 

Орієнтовна тематика завдань
  • «Кольорова травичка»,
  • «Білетики»,
  • «Монетки»,
  • «Прикраси на ялинку»,
  • «Килимок»,
  • «Зимові візерунки»,
  • «Санчата»,
  • «Вийди, вийди сонечко»,
  • «Букет для матусі»,
  • «Сади цвітуть»,
  • «Вишеньки-черешеньки»,
  • «Картата сорочка»,
  • «Капітошка і хмаринка»,
  • «Улюблені пухнастики».

 

Старша група “Фантазери-мрійники” (6-й рік життя)

Освітні завдання
  • Продовжувати навчати правильно користуватися ножицями, використовувати раціональні прийоми симетричного вирізання і паперу, складеного навпіл.
  •  Навчати технікам обривання та силуетного вирізання.
  • Навчати прийомам використання в аплікації різних пред­метів (засушених частин рослин, шматочків шкіри, тканин, хутра, на­мистинок, пайєток, пір’я).
  • Знайомити та вправляти у техніці квілінгу.

 

Орієнтовна тематика завдань
  • «Грибочки для білочки»,
  • «Фрукти у вазі»,
  • «Запрошення на свято осені»,
  • «Казковий птах»,
  • «Золота осінь»,
  • «Новорічна листівка»,
  •  декоративне панно «На гостини до Зими» (підготовка дітьми елементів для панно впродовж кількох занять, основу готує вихователь),
  • «Подарунок для матусі»,
  • «Вербові котики»,
  • «Святковий пиріг»,
  • «Пасхальний кошик»,
  • «Сади цвітуть»,
  • «У бабусі на подвір’ї роз­кидають кури пір’я»,
  • декоративне панно «А вже красне сонечко припікає» (підготовка дітьми елементів для панно впродовж кількох занять, основу готує вихователь).

 

“Дослідники” (7-й рік життя)

Зміст педагогічної роботи
  • Закріплювати навички безпечного користування но­жицями.
  • Формувати уміння раціонально використовувати папір для вирізання елементів різних розмірів та в залежності від кількості од­накових елементів навчати прийомам багатошарового вирізання.
  • Знайомити з технікою витинанки.
  • Продовжувати удосконалювати на­вички обривання паперу по контуру та техніку силуетного вирізання.
  • Стимулювати самостійність у використанні в аплікації різних предме­тів (засушених частин рослин, шматочків шкіри, тканин, хутра, ниток, намистинок, пайєток, пір’я).
  • Продовжувати вправляти у техніці квілінгу.

 

Орієнтовна тематика завдань
  • колективна робота «Фруктова феєрія»,
  • «Курличуть журавлі: “Прощай!”»,
  • «Подорож на Місяць»,
  • «У підводному царстві»,
  • «Листівка Св. Миколаю»,
  • виготовлення но­ворічних гірлянд та сніжинок,
  • декоративне панно «Білі мухи налеті­ли — все подвір’я стало білим» (підготовка дітьми елементів для панно впродовж кількох занять, основу готує вихователь),
  • «Мереживні фі­ранки»,
  • «Серветки для святкового столу»,
  • «Таємниці бабусиного коши­ка» (аплікація з ниток),
  • «Пригоди котика Фунтика» (аплікація з хутра, ниток, пір’я),
  • декоративне панно «Прощавай, садок дитячий» (підго­товка дітьми елементів для панно впродовж кількох занять, основу го­тує вихователь).