Організовує та проводить музичні заняття, дитячі свята, формує у дітей інтерес до музики, співів і танців музичний керівник











Ритмічні вправи для маленьких дошкільнят
Використання ігрових прийомів
Ритмічні рухи
Одним з видів музичної діяльності є ритмічні рухи. На заняттях значна частина часу відводиться розучування різних рухів під музику. Діти вчаться прискорювати і сповільнювати рухи, невимушено рухатися відповідно з музичними образами, різноманітним характером, динамікою музики.
У процесі систематичних занять по руху у дітей розвивається музично-слухове сприйняття. Дітям поступово доводиться вслухатися в музику для того, щоб одночасно точно виконувати рухи.
Дітям молодшого віку властиво наслідування руху. Тому для малюків 2х років бажано використовувати в ігрових ситуаціях різноманітні іграшки, за допомогою яких можна спонукати дітей до виконання нескладних дій під музику.
Наприклад: перед заняттям вихователь одягає на руку ляльку (петрушку, зайчика і т.д.) і запрошує дітей у зал. Діти весело марширують, наслідують всім рухам петрушки, які він показує: плескають у долоні, присідають, кружляють і т.д. З лялькою дітям цікавіше виконувати рухи або танцювати.
З перших занять необхідно розвивати прагнення самостійно з творчими елементами виразно рухатися під музику.
Таким чином треба активно розвивати і збагачувати рухову реакцію дітей. У цьому велику допомогу можуть надати ігрові моменти. Наприклад: у грі “Хто з лісу вийшов?”, Діти повинні не тільки визначити, хто вийшов з лісу: ведмідь, лисиця, зайчик та ін. але і передавати рухом як повільно ступає ведмідь, швидкого стрибає заєць. Кожна дитина по-своєму застосовує вміння і знання в цій грі.
Цікаві ігрові творчі завдання ми проводимо після повторного слухання нового музичного твору. Наприклад: звучить мелодія незнайомої польки. Діти визначають веселий, бадьорий, танцювальний характер музики. Дмитро каже: “Це музика-танець, вона весела і танцювати її треба легко і весело” і почав виконувати підскоки. Ігор придумав цікавий ритмічний малюнок ударами. І ось вже знайомий вигляд польки можна побачити в рухах інших дітей. Одні за одним діти включаються в танець. Танцює вся група.
Для дітей старшого віку використовуємо магнітофон. Барвистість звучання оркестрового виконання знайомих творів емоційно впливають на дітей. Музично-ритмічна діяльність дітей проходить більш успішно, якщо навчання елементів танцювальних рухів здійснюється в поєднанні з музичними іграми та творчими завданнями.