Орієнтовний розподіл часу на процеси життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі
7.00 – 8.30
Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика
8.30 – 9.00
Сніданок
9.00 – 10.30
Ігри, організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО
10.30 – 12.00
Прогулянка
12.00 – 12.30
Обід
12.30 – 15.00
Денний сон
15.00 – 15.30
Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заході
15.30 – 16.40
Полуденок, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, гурткова робота
16.40 – 17.00
Прогулянка
17.00 – 19.00
Орієнтовна кількість занять на тиждень
Понеділок
9.00-9.25 Розвиток мовлення (художня література)
9.50-10.15 Музичне заняття
10.30-10.55 Ознайомлення з природним довкіллям
ІІ половина дня
Художня праця / СХД
Вівторок
9.00-9.25 Логіко-математичний розвиток / англійська мова
10.00-10.30 Фізкультура
ІІ половина дня
15.40-16.05 Ознайомлення із соціумом
ОБЖД / патріотичне виховання / народознавство / правове виховання
Середа
9.00-9.20 Підготовка до навчання грамоти + ознайомлення з природним довкіллям
9.35-10.00 Година психолога
10.10-10.35 Ліплення / аплікація
Піший перехід
ІІ половина дня
Театралізована діяльність
Четвер
9.00-9.25 Логіко-математичний розвиток (конструювання) + ознайомлення із соціумом
10.05-10.30 Музичне заняття
10.35-11.00 Малювання
ІІ половина дня
Художня праця / СХД
Розвага
П’ятниця
9.00-9.30 Інтегроване заняття
(розвиток мовлення + ознайомлення із соціумом + малювання)
10.00-10.30 Фізкультура
ІІ половина дня
Колективна праця