Орієнтовний розподіл часу на процеси життєдіяльності дітей у дошкільному навчальному закладі

7.00 – 8.30

Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика

8.30 – 9.00

Сніданок

9.00 – 10.30

Ігри, організація різних видів діяльності дітей за освітніми лініями БКДО

10.30 – 12.00

Прогулянка

12.00 – 12.30

Обід

12.30 – 15.00

Денний сон

15.00 – 15.30

Поступовий підйом, гімнастика після сну, оздоровчі заході

15.30 – 16.40

Полуденок, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, гурткова робота

16.40 – 17.00

Прогулянка

17.00 – 19.00
 Повернення дітей додому

Орієнтовна кількість занять на тиждень

Понеділок

9.00-9.25           Розвиток мовлення (художня література)

9.50-10.15        Музичне заняття

10.30-10.55     Ознайомлення з природним довкіллям

          ІІ половина дня

Художня праця / СХД

Вівторок

9.00-9.25          Логіко-математичний розвиток / англійська мова

10.00-10.30    Фізкультура

         ІІ половина дня

15.40-16.05     Ознайомлення із соціумом

ОБЖД / патріотичне виховання / народознавство / правове виховання

Середа

9.00-9.20           Підготовка до навчання грамоти + ознайомлення з природним довкіллям

9.35-10.00        Година психолога

10.10-10.35     Ліплення / аплікація

Піший перехід

         ІІ половина дня

Театралізована діяльність

Четвер

9.00-9.25            Логіко-математичний розвиток (конструювання) + ознайомлення із соціумом

10.05-10.30      Музичне заняття

10.35-11.00      Малювання

         ІІ половина дня

Художня праця / СХД

Розвага 

П’ятниця

9.00-9.30              Інтегроване заняття

                                   (розвиток мовлення + ознайомлення із соціумом + малювання)

10.00-10.30         Фізкультура

          ІІ половина дня

Колективна праця